Бөгелмә авазы

18 декабрь 2015 яңалыклары

  • 18 декабрь 2015 - 14:00
    Урманчылар яңа елга әзер: чыршы бәяләре билгеле
    Татарстан урманчылыкларында яңа ел алдыннан һәр төп чыршы-нарат җитди күзәтү астында булачак.
    759
    0
    0
  • 18 декабрь 2015 - 13:00
    Ялган хәбәр бәясе – 5 ел ирек...
    Террорчылык актлары арту сәбәпле, хокук саклау органнары гражданнарны уяу һәм җәмәгать урыннарында калдырылган әйберләргә игътибарлырак булырга чакыра. ТР Эчке эшләр министрлыгы исегезгә төшерә: урамдамы, башка урындамы шикле берәр нәрсәгә юлыксагыз, ә янәшәдә полиция хезмәткәре күренмәсә, ул әйбер турында түбәндәге телефоннар аша хәбәр итәргә кирәк: 112 - бердәм коткару хезмәте; 02...
    615
    0
    0
  • 18 декабрь 2015 - 12:00
    Татарстан урманчылыкларында ылыслы агачларны саклыйлар
    Татарстан урманчылыкларында яңа ел уңаеннан ылыслы яшь агачларны саклау буенча чаралар кулланыла.
    312
    0
    0
  • 18 декабрь 2015 - 11:00
    "Ак Барс"ка әйләнеп кайтты
    Казанның "Ак Барс" хоккей командасына Данил Фәйзуллин әйләнеп кайтты.
    883
    0
    0
  • 18 декабрь 2015 - 10:45
    БЕЗНЕҢ ГОРУРЛЫК!!!
    "Бөгелмә авазы" газетасы редакциясе мөхәррире урынбасары-җаваплы сәркатип Әлфинур Шәвәлиева "Елның иң яхшы журналисты " дипломына һәм "Бөгелмә авазы" газетасының беренче мөхәррире М.Мостафин исемендәге премиягә лаек булды.
    613
    0
    0
  • 18 декабрь 2015 - 10:00
    Бөгелмәгә салкыннар килә: температура 21 градуска кадәр төшә
    Татарстан Гидрометеорология һәм әйләнә-тирә мохитне күзәтү идарәсе мәгълүматларына караганда, иртәгә - 18 декабрьдә, аязучан болытлы һава торышы хакимлек итәчәк.
    931
    0
    0
  • 18 декабрь 2015 - 09:00
    Дуслар, вакыт аз калды!!!
    2016 елның I яртысы өчен "Бөгелмә авазы" газетасына язылу дәвам итә.
    331
    0
    0
  • 18 декабрь 2015 - 08:00
    Пиротехниканы ике мәйданда гына кулланырга ярый.
    Бөгелмә районында теләгән кешеләргә пиротехника әйберләрен шартлату һәм ату 2015 елның 15 декабреннән башлап, 2016 елның 10 гыйнварына кадәр нибары ике мәйданда рөхсәт ителә: Бөгелмә шәһәренең Ленин мәйданында һәм Карабаш бистәсенең үзәк мәйданында.
    564
    0
    0
  • 18 декабрь 2015 - 06:00
    Бөгелмәләр, Яңа елга әзерләнәбез!
    Шимбә көнне, 19 декабрьдә, шәһәребезнең үзәк мәйданында бәйрәм алды ярминкәсе узачак.
    776
    0
    0
  • 18 декабрь 2015 - 05:01
    Хәерле иртә, дусларым!!!
    .
    764
    0
    0