Бөгелмә авазы

13 декабрь 2015 яңалыклары

  • 13 декабрь 2015 - 19:00
    Ял итәргә... Италиягә?
    Тиздән Россия халкы ял итәргә Төркия һәм Мисыр урынына... Италиягә оча башларга мөмкин. Италия җитәкчелеге нәкъ менә шулай дип фаразлый.
    450
    0
    0
  • 13 декабрь 2015 - 17:00
    Балыкчылар боз астына китә..
    Татарстанның Гадәттән тыш хәлләр министрлыгы китергән мәгълүматларга караганда, агымдагы елда боз астына китеп үлгән балыкчылар саны 6 булган инде. 42 балыкчыны исә Гадәттән тыш хәл министрлыгы вәкилләре коткарып калуга ирешкән.
    709
    0
    0
  • 13 декабрь 2015 - 15:00
    Кул эшләнмәләрен ничек ясарга?
    Баланың иҗади сәләтен нигездә балалар бакчасында тәрбияче яки мәктәптә башлангыч сыйныф укытучысы үстерсә дә, өй шартларында да кул эшләнмәләре белән шөгыльләнергә кирәк. Хәзерге вакытта Яңа елга багышланган эшләнмәләр ясау актуаль. Тик ничек һәм нидән башларга?
    868
    0
    0
  • 13 декабрь 2015 - 13:00
    Сиринә Зәйнетдинова ТР атказанган артисты булуга икенче бала алып кайтачак?!
    Татар эстрадасының моңлы җырчысы Сиринә Зәйнетдинова җырлавын онытылып тыңлыйм, аның үзенчәлекле тавышы йөрәкләргә үтеп керә торган. Бүгенге көндә ул - "Татар моңы-2010" яшь башкаручылар телевизион конкурсының 1 премия лауреаты, 2007 елда Р.Ваһапов исемендәге халыкара җыр фестивале һәм "Болгар радиосы" милли музыка премиясе лауреаты.
    482
    0
    0
  • 13 декабрь 2015 - 11:00
    Татарстанда 2015 елга исәпләнгән торак төзелеше тәмамлану алдында
    2015 елдан башлап, Татарстанда барлыгы 2,140 миллион квадрат метр торак төзелгән һәм кулланылышка бирелгән. Бу - агымдагы елга исәпләнгән планның 89,2 проценты тулысынча үтәлгән дигән сүз.
    638
    0
    0
  • 13 декабрь 2015 - 09:00
    Яңа елның татлы бүләген ничек сайларга?
    Яңа ел бәйрәме якынлашкан бу көннәрдә кибет киштәләрендә балалар өчен баллы-татлы бүләкләр пәйда була башлады. Алар арасыннан сыйфатлы бүләкне ничек сайлап алырга? ТР Дәүләт алкоголь инспекциясе Әлмәт территориаль органының эчке базарны үстерү һәм координацияләү бүлеге башлыгы Алинә Виноградова сүзләренчә, балага баллы бүләкне аеруча игътибар белән сайларга кирәк.
    448
    0
    0
  • 13 декабрь 2015 - 07:00
    Алабугада синтетик наркотик сатучы өч дус хөкем ителде
    Алабуга районында зур күләмдә наркотик матдәләр таратып, җиңел генә баерга уйлаган өч дус катгый режимлы колониядә барлыгы 33 ел үткәрәчәк.
    660
    0
    0
  • 13 декабрь 2015 - 05:00
    Бөгелмәдә кар-буран уйный
    Татарстанның Гидрометеоүзәге 13 декабрьдә Татарстанда һәм Бөгелмәдә һава торышы шартлары кискенләшүе турында кисәтә. Урыны белән көньяк-көнбатыш, көньяктан искән җил көчәячәк. Җил тизлеге секундына 15-18 метрга җитәргә мөмкин. Шулай ук буран да уйнаячак, урыны белән күз күреме 1 чакрымнан артмаячак. 14 декабрьдә Татарстанда болытлы, көндез аязучан һава көтелә. Төнлә һәм иртән...
    644
    0
    0