Бөгелмә авазы

2 октябрь 2015 яңалыклары

  • 2 октябрь 2015 - 12:50
    Бәхет
    Бервакыт өч бертуган Бәхетнең тирән чокырда утыруын күргән. Бертуганнарның берсе чокыр янына килеп, Бәхеттән күп итеп акча сораган. Бәхет аңа акча биргәч, ул бик шатланып китеп барган. Икенчесе Бәхеттән иң чибәр хатын-кызны сораган һәм сораганын алгач, башын югалтып, китеп барган. Өченче ир-егет чокырга иелгәч: - Сиңа нәрсә кирәк? - дип...
    1001
    0
    0
  • 2 октябрь 2015 - 11:32
    Сүз һәрвакыт кирәк
    23 сентябрь көнне Бөгелмә үзәк китапханәсендә "Сүз һәрвакыт кирәк булачак!" ("Слово будет нужно всегда") дип исемләнгән чара булып узды - шәһәребезнең китап сөючеләре шактый үзенчәлекле шәхес - физик мөмкинлекләре чикләнгән булуга да карамастан, тормышка оптимистларча карашын җуймаган язучы, шагыйрь, җырлар авторы, башкаручы Николай Михайлович Гоголев белән очрашты.
    815
    0
    0
  • 2 октябрь 2015 - 10:48
    Оҗмах белән җәһәннәм
    Бер адәм Аллаһтан сораган: "Ходаем, минем оҗмах белән җәһәннәмнең нинди икәнен беләсем килә", - дигән. Аллаһ аны ике ишек янына алып килгән һәм, берсен ачып, адәмне эчкә уздырган. Анда зур өстәлдә тәм-том белән тулган зур савыт торган, тәмле аш исе бөтен бүлмәгә тулган. Ә менә аш өстәле артында утыручылар, озын...
    878
    0
    0
  • 2 октябрь 2015 - 10:20
    Дәүләт хезмәтләре – портал аша
    1 октябрьдән Дәүләт автоинспекциясе линиясе буенча дәүләт хезмәтләре www.gosuslugi.ru РФ дәүләт хезмәтләре порталы аша күрсәтелә башлый. Моның өчен кулланучыларга идентификацияләү һәм аутентификацияләүнең бердәм системасында теркәлү узарга кирәк булачак.
    707
    0
    0
  • 2 октябрь 2015 - 09:37
    ШӘХЕСЛӘРЕБЕЗ
    25 сентябрь көнне күршеләребез Әлмәт районы Миңлебай авылында танылган якташлары Фатих Кәримине, Мөдәррис Ибраһимовны искә алдылар. Республика күләмендә үткәрелгән әдәби чара Фатих Кәриминең тууына - 145, Мөдәррис Ибраһимовка 90 ел тулуга багышланган иде.
    916
    0
    0
  • 2 октябрь 2015 - 08:38
    Ноябрь аена намаз вакытлары
    459
    0
    0
  • 2 октябрь 2015 - 08:12
    Арттырырга уйлыйлар
    РФ Финанс министрлыгы, 2016 елдан башлап, пенсия яшен арттырырга тәкъдим итә, чөнки 2018 елда Резерв фондында һәм Илкүләм иминлек фондында акча бетә дип фаразлый, дип яза "Ведомости" газетасы. Басмада билгеләп үтелгәнчә, бюджетны проектлауның соңгы вариантындагы хисаплар буенча 2017 ел башына Резерв фондында 0,5 триллион сумнан аз гына артыграк акча кала...
    433
    0
    0
  • 2 октябрь 2015 - 07:57
    Елмаеп алыйк әле
    Ата-анасы җиде яшьлек Айнурны беренче тапкыр мәктәпкә өстери. Айнур аяк терәп карыша: - Нәрсә өчен?! Унбер елгамы!    Урамда яшь ир янына матур гына бер хатын килә. - Гафу итегез, сез минем бер баланың әтисе бугай? Куркуга төшкән ир кеше: - Минме? - дип сорый. - Тынычланыгыз, мин...
    955
    0
    0
  • 2 октябрь 2015 - 07:22
    “Эш агачы һәрвакытта бик юмарт китерер җимеш”
    Бәйрәмнәр календаре төрледән-төрле истәлекле даталарга, һөнәри бәйрәмнәргә бик бай. Күптән түгел генә исә - сентябрь ахырында Профсоюз активистлары һәм Тәрбиячеләр көне булып узды. Шуларның икесендә дә Ольга Николаева котлаулар кабул итте. Ул инде 40 елга якын 14 нче "Торнакай" прогимназиясендә тәрбияче һәм 20 елдан артык шушы ук учреждениенең цехком рәисе...
    1405
    0
    0
  • 2 октябрь 2015 - 05:07
    Бөгелмә шәһәр Советы депутатларының гражданнарны кабул итү графигы
    2015 елның ноябрь һәм декабрь айларында Бөгелмә шәһәр Советы депутатларының гражданнарны кабул итү графигы
    325
    0
    0
  • 2 октябрь 2015 - 05:06
    Спорт мәйданчыклары балалар өчен генә түгел
    "Республикада урнаштырылган универсаль спорт мәйдан-чыклары балалар өчен генә түгел. Анда өлкәннәр дә спорт белән шөгыльләнә ала.
    1187
    0
    0