Бөгелмә авазы

15 апрель 2015 яңалыклары

  • 15 апрель 2015 - 11:44
    Бөгелмә сәхнәсендә татар-башкорт дуслыгы
    Шәһәребезнең Халыклар дуслыгы китапханәсендә эшләп килүче "Ак тирмә" башкорт клубы әгъзалары кызыклы мәдәни чаралар белән якташларны еш шатландырып торалар. Бу юлы алар, "Ихлас" фольклор ансамбле белән берлектә, башкорт халык шагыйре Рәми Гарипов иҗатына багышланган җырлы-биюле кичә әзерләгәннәр һәм аны 20 апрель көнне 18 сәгать 30 минутта халык хөкеменә тәкъдим итмәкчеләр....
    360
    0
    0
  • 15 апрель 2015 - 10:42
    Бөгелмәләр Җиңү бәйрәменә әзерләнә
    13 апрельдә Бөгелмәдә Бөек Җиңүнең 70 еллыгын бәйрәм итүгә әзерлекнең барышын тикшерүгә багышланган киңәшмә булып узды. "Без - илебезгә Бөек Җиңү китергән сугыш каһарманнарын үз күзләребез белән күргән соңгы буын. Шуңа күрә 70 еллыкны лаеклы итеп уздыру - безнең төп бурыч, - дип ассызыклады Бөгелмә муниципаль районы башлыгы Линар Закиров....
    334
    0
    0
  • 15 апрель 2015 - 09:22
    Бөгелмәдә юл салына
    ТР транспорт һәм юл хуҗалыгы министры Ленар Сафин әйтүенчә, республикада юллар салу һәм төзекләндерү эше инде башланган. Бөгелмәдә бу эшкә "Татнефтедор" җәмгыяте алынган. Ул Акташ станциясендә юл сала башлаячак.
    326
    0
    0
  • 15 апрель 2015 - 08:45
    Ак Барс бүген Санкт-Петербургта
    Кичә Казан «Ак Барс»ы Санкт-Петербургка китте. Бүген һәм бөрсекөнгә анда СКА командасына каршы финал сериясенең 3 нче һәм 4 нче матчлары узачак. Бөгелмәләр!!! "АК БАРС" ка, йодрыклар кысып, уңышлар теләп торыйк!!! «Россия 2», КХЛ ТВ һәм ТНВ каналлары спорт сөючеләргә туры трансляция буенча хоккей матчларын күрсәтә. Уен репортажлары әлеге тв-каналларда...
    323
    0
    0
  • 15 апрель 2015 - 07:38
    Бөгелмә Сабан туе 2015
    Сабан туйлары уздыру көннәре билгеле Татарстан Республикасы Президенты вазифаларын башкаручы Рөстәм Миңнеханов татар халкының милли бәйрәмен уздыру турындагы Указны имзалады. Документта әйтелгәнчә, Татарстанның авыл җирләрендә һәм район үзәкләрендә Сабан туйлары 6-7 июньдә уздырыла. Яр Чаллы һәм Түбән Кама шәһәрендә 13 июньдә, Казанда - 1 августта үткәреләчәк.
    313
    0
    0
  • 15 апрель 2015 - 06:41
    Бөгелмәдә Амазонка күрсәттеләр
    Кичә шәһәребезнең Алексей Баталов исемендәге рус дәүләт драма театры бинасында тамашачылар Илгиз Зәйниевнең "Амазонка" спектаклен тамаша кылды. Спектакльне сәхнәгә Әлмәт татар дәүләт драма театрының яшь режиссеры Алинә Мөдәррисова куйган, үзе үк төп рольне - Ләйләне дә уйнады. Бөгелмә тамашачысы рәхәтләнеп, яшь артистлар башкаруында заманча комедия карады.
    335
    0
    0
  • 15 апрель 2015 - 05:56
    Солдат тараканнар уянды
    Редакциябез янында бер агач төбе бар. Шуны, кояш җылысында иркәләнеп, мәш килеп солдат тараканнар сырып алган. Бу нәрсәгә булыр икән?
    339
    0
    0
  • 15 апрель 2015 - 04:27
    ЮХИДИ Бөгелмәләрне юлда сак булырга өнди
    Ни өчен яз кыштан куркынычрак? "Куркынычсызлык фаразы" кампаниясен оештыручылар язгы юлларның кышкысыннан ни өчен куркынычрак һәм мәкерлерәк булуының 8 сәбәбен күрсәтә. Һава торышының юлдагы вәзгыятькә ни дәрәҗәдә йогынты ясавын өйрәнүгә һәм кисәтүгә кагылышлы бу проект Россия автостраховщиклар берлеге һәм Россия Эчке эшләр министрлыгы Дәүләт автоинспекциясе инициативасы белән оештырыла. 1. Яз...
    1513
    0
    0