Бөгелмә авазы

28 ноябрь 2014 яңалыклары

  • 28 ноябрь 2014 - 12:10
    Иң әйбәт әни – минеке!
    Әни... нинди олы сүз бу! Һәркемгә үз әнисе дөньядагы иң кадерле кеше булган кебек, миңа да үз әнием - кадерлеләрдән дә иң кадерлесе. Барлык балаларныкы кебек, минем дә телем "әни" дип ачылган. Әни... һәркемнең күңеле өчен иң изге, иң газиз кеше ул. Бала өчен үз әнисеннән дә күркәмрәк, кадерлерәк җан...
    385
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 12:04
    Чын йөрәктән чыккан иң җылы сүзләр белән!
    Әни!.. Балалар авызыннан чыккан иң беренче сүз - нәкъ менә шушы сүз. Бала туган көннән алып, ана аның өчен яши башлый. Бу аналар өчен яз җиткәч, агачлар яфрак ярган, чәчкә аткан кебек үк гадәти бер күренеш. Кояш Җир шарын үзенең якты нурлары белән җылыткандай, әниләр дә сабыйлары тормышын йөрәк җылысы...
    843
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 12:00
    Хәйрия чаралары
    Хөрмәтле якташлар! Мөмкинлек-ләре чикле кешеләр ункөнлеге уңаеннан Бөгелмәнең көнкүреш хезмәте күрсәтү предприятиеләре алар өчен түбәндәге хәйрия чаралары уздыралар: 1. Мунчалар "Энергонефтехим" ҖЧҖ җәмәгать мунчасында (Герцен урамы, 58) һәм "Жуков" мунча-сәламәтләндерү комплексында (Радищев урамы, 10) 1 - 10 декабрьдә түләүсез юынырга мөмкин. 2. Чәчтарашлар Түбәндәге чәчтарашларда чәчегезне түләүсез кистерә аласыз: "Вероника"...
    401
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 11:51
    Әнием-кадерлем
    Әнием! Мине якты дөньяга китерүче, йомшак кулларың белән сыйпап, ак биләүгә биләүче, елаганда җыр көйләп юатучы, татлы йокыдан иркәләп уятучы, яшәргә көч-дәрт бирүче, кайгы-шатлыкларым-ны уртаклашып яшәүче газиз әнием! Иртән уянганда күзләремне ачу белән иң беренче синең ягымлы йөзеңне күрү - нинди зур бәхет!
    381
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 11:35
    Беренче сыйныф укучысының мәдәни көндәлеге
    Шушы ел кысаларында сентябрь аенда Татарстан Республикасында "Беренче сыйныф укучысының мәдәни көндәлеге" дигән проект старт алды. 12 ноябрь көнне сәгать 9да проектта катнашучы китапханәләрдә бердәм мәдәният дәресләре үтте. Карабаш бистәсен-дә бу дәресне мәдәният йортында урнашкан китапханәдә Әнисә Әбүзәр кызы Самученкова алып барды. Ул беренче сыйныф укучыларына аңлаешлы итеп Татарстан Республикасы,...
    566
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 11:35
    Ярминкә була
    Шимбә көнне, 29 ноябрьдә, якташларыбызны авыл хуҗалыгы продуктлары белән тәэмин итүне яхшырту максатында, Бөгелмә шәһәренең ике мәйданында традицион авыл хуҗалыгы ярминкәсе узачак. Бәяләре кулай булган азык-төлекне Үзәк мәйданда һәм Чайковский урамындагы 6 нчы йорт янындагы территориядә сатып алу мөмкинлеге тудырыла. Ярминкәгә рәхим итегез!
    363
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 11:32
    Гражданнарны кабул итү көне
    1 декабрьдә - дүшәмбе көнне "Единая Россия" партиясенең җәмәгать кабул итү бүлмәсендә гражданнарны бердәм кабул итү көне узачак. Адрес: М. Җәлил урамы, 31 нче йорт (Техника йорты). 10 - 12 сәгатьтә гражданнарны - 32 нче Бөгелмә бер мандатлы сайлау округы буенча ТР Дәүләт Советы депутаты, "Татэнергосбыт" акционерлык җәмгыяте генераль директоры...
    379
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 10:17
    Мөслимәнең мәчеттә намаз уку хокукы
    Ислам хатын-кызны мәчеттә җәмәгать намазын уку бурычыннан азат иткән. Әмма, шул ук вакытта, ул башка мөселманнар белән бергә мәчеткә килергә хокуклы. Пәйгамбәр галәйһиссәлам заманында хатын-кызлар, мәчеткә килеп, аның артыннан намаз укыганнар. Гайшә анабыз шулай дип сөйләгән: "Бервакыт Аллаһының Илчесе иртәнге намазны укыганда аның белән бергә бөркәнгеч япкан мөэминәләрнең намаз укыганнарын...
    1128
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 08:11
    Җыр моңлы гармун белән
    "Мәдәни җомга" газетасында Миләүшә Галиуллинаның "Бәйге үтте, төере калды" дигән язмасын укыгач, минем кебек фикер йөртүче кеше бар икән дип сөендем.
    391
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 06:01
    Игътибарлы булу – ике як өчен дә отышлы
    Кеше тормышында электр энергиясенең нинди зур роль уйнаганлыгы турында сөйләп тору кирәк микән?! Без электр энергиясеннән файдалануга шулкадәр нык күнеккәнбез ки, аның ни дәрәҗәдә зарурлыгын һәм әһәмиятенең тирәнлеген бары тик аннан өзелеп торган чакта гына аңлыйбыз. Ә электр тәэминатының өзеклексезлеге артында энергетикларның никадәр зур хезмәте ятканлыгы турында уйланып та карамыйбыз:...
    445
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 05:27
    Әниләр көне белән!
    Бөгелмә муниципаль районы башлыгы, Бөгелмә шәһәре мэры Линар Рөстәм улы Закиров әниләрне, әбиләрне һәм әни исеменә лаек булган барлык хатын-кызларны Әниләр көне уңаеннан ихлас котлый.
    418
    0
    0
  • 28 ноябрь 2014 - 05:05
    Йөзьяшәр әби янында кунакта
    Озын гомер кешегә нәселдән, геннардан бирелә, ди галимнәр. Кеше туксан яшен тутыргач, картаюдан туктый, йөзгә дә исән-сау җитә, дигән фикерләр бар. Гасырлар аша үтеп, тормышның ачысын-төчесен татыган хәлдә дә күңел көрлеген югалтмаган кешеләр яши арабызда. Безнең Бөгелмәбездә дә бар андый йөзьяшәрләр.
    482
    0
    0