Бөгелмә авазы

9 октябрь 2014 яңалыклары

  • 9 октябрь 2014 - 11:41
    Менә шундый “бүләк”...
    17 сентябрь көнне газета редакциясенә шәһәребезнең Карл Маркс урамының 16 нчы йортында яшәүчеләрдән /2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 13 нче квартирлар. Ред./ күмәк хат килеп төште. Анда түбәндәгеләр бәян ителгән иде: "Быелның 10 сентябрь көнендә безнең квартирларда "Жилгаз" ҖЧҖ, ике яклы төзелгән килешү нигезендә, газ исәпләү приборлары...
    292
    0
    0
  • 9 октябрь 2014 - 11:36
    Кыенлыклыкларны җиңәргә өйрәнеп…
    Шушы көннәрдә ТР авыл хуҗалыгы һәм азык-төлек министры Марат Әхмәтов быел авыл хуҗалыгында ирешелгәннәргә йомгак ясады. Саннардан күренгәнчә, 2014 елда барлыгы 3,6 миллион тонна ашлык җыелган. "Бу республика халкын тулысынча тәэмин итәргә җитә", - дип белдерде Марат Әхмәтов.
    317
    0
    0
  • 9 октябрь 2014 - 11:12
    Үзебезнекен сатып ал!
    "Яңа гасыр" телерадиокомпаниясе "Татарстанныкын сайла!" медиаакциясенең яңа этабы башлануы турында игълан итә!
    355
    0
    0
  • 9 октябрь 2014 - 11:08
    Кышны чиста шәһәрдә каршылыйк
    Хөрмәтле бөгелмәләр, шәһәр һәм район халкы! Халыкның күпсанлы сораулары буенча муниципаль район җитәкчелеге 11 октябрьдән алып, 11 ноябрьгә кадәр шәһәрдә һәм район территориясендә санитар чистарту һәм тәртипкә китерү, көзге агач һәм куаклар утырту айлыгы уздыра. Кышка керер алдыннан бакча-паркларны, барлык яшел зоналарны, кеше күп йөри торган урыннарны, ишегалларын тәртипкә китерик,...
    284
    0
    0
  • 9 октябрь 2014 - 11:05
    Уңыш мул булсын!
    Хөрмәтле авыл хезмәтчәннәре, агросәнәгать комплексы һәм сәнәгать җитештерүе хезмәткәрләре, тармак ветераннары! Авыл хуҗалыгы һәм эшкәртү сәнәгате хезмәткәрләре көне уңаеннан барыгызны да һөнәри бәйрәмегез белән тәбрик итәм.
    342
    0
    0
  • 9 октябрь 2014 - 10:56
    Алдынгылар мактауга лаек
    7 октябрьдә Казанда, Авыл хуҗалыгы һәм эшкәртү сәнәгате хезмәткәрләре көне уңаеннан, ТР Президенты "Пирамида" мәдәни-күңел ачу комплексында республиканың иң яхшы авыл хуҗалыгы предприятиеләре хезмәткәрләрен һәм җитәкчеләрен, агросәнәгать үзмәшгульлеге, министрлык һәм ведомстволар вәкилләрен кабул итте.
    303
    0
    0
  • 9 октябрь 2014 - 10:49
    Көзге моңсу саксофон
    1 октябрь - Халыкара музыка көне. Бу көнне бөтен дөнья музыкантлары урамнарда, бакчаларда, йолдызлы күк астында, ай яктысында - һәркайда бушлай концертлар оештырып, тыңлаучыларга сихри мизгелләр бүләк итәләр. Иң гүзәл каллиграфия үрнәге белән язылган ноталар җанланып, этюд, эскерцо, ариозо, оратория, хорал булып яңгырый башлыйлар.
    519
    0
    0
  • 9 октябрь 2014 - 10:46
    Уйнап өйрәнәбез
    "Яңарыш" тернәкләндерү үзәге инвалид балаларның сөйләм һәм иҗат күнекмәләрен үстерүгә гаилә мөмкинлекләрен дә җәлеп итә. Логопед-белгечләр А. Латыйфуллина һәм И. Лихачева дөрес сөйләмгә өйрәтү буенча ата-аналар өчен мастер-класс оештырдылар.
    297
    0
    0