Бөгелмә авазы

6 июнь 2014 яңалыклары

  • 6 июнь 2014 - 09:52
    “Сөйкемле Шүрәле”
    1 июнь көнне ТР Мәдәният министр-лыгы "Сөйкемле Шүрәле" - "Обаятельный Шурале" V Халыкара иҗади эшләр бәйгесенә нәтиҗәләр ясады.
    412
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:50
    “Әнәс” мәчетендә – спорт ярышлары
    Чистайда "Әнәс" мәчете дин йорты ачылуга 5 ел тулу уңаеннан оештырылган ярышта катнашучыларны сәламләде. Биредә Россия өлкәләреннән һәм республиканың төрле районнарыннан җыелган 18 футбол командасы, шулай ук теннисчылар, шахматчылар, кул көрәше (армрестлинг) ярышлары осталары катнашты. Спорт ярышлары белән беррәттән, мәчет ишегалдының махсус урынында тантаналы чара үтте. Җыелган халык алдында Мөселманнарның...
    365
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:48
    “Яшел беседка” дәшә
    "Ура! Җәй! Каникул!" - укучылар тантана итә. "Тагын бер ел артта калды", - дип, әти-әниләр җиңел сулап куя. Әмма шунда ук яңа сорау туа: "Баланың буш вакытын ничек уздырырга?" Компьютерга карыйсы килми, телевизор алдында утыру - дүрт стена эченә бикләнү дигән сүз. Саф һавада уйныйсы, вакытны файдалы итеп уздырасы иде......
    314
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:44
    Рәсми хәбәр
    Татарстан Республикасы Бөгелмә муниципаль районы "Бөгелмә шәһәре" муниципаль берәмлеге башкарма комитеты җитәкчесе вазифасына конкурс игълан итү турында БЕЛДЕРҮ
    0
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:43
    Закон бозсаң, җавап тотасың
    Бөгелмә килештерү хөкемдарлары, ТР "Роскомнадзор" идарәсе материалларын тикшергәч, "СОВЕТникъ+" газетасы мөхәррире вазифаларын башкаручыны административ хокук бозуда гаепле дип таныды һәм 5 мең сум күләмендә штраф түләтергә дигән карар чыгарды. Эш шунда, быел апрель аенда телетапшырулар программасында тиешле яшь категорияләре прокат таныклыкларына туры килми торган итеп басылган булган. Бу исә 2010...
    306
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:42
    Яшь әниләргә – бүләк
    Бөгелмә шәһәренең Тантаналар сарае бинасында 10 анага ана (гаилә) капиталына дәүләт сертификатлары тапшырдылар. Иң элек тәбрикләү сүзләре белән ЗАГС бүлеге җитәкчесе вазифасын башкаручы С. Сабирова чыкты. Пенсия фонды идарәсе җитәкчесе З. Калин яшь әниләрне әлеге истәлекле көн белән тәбрик итеп, ана капиталын тормышта куллану мөмкинлекләре турында сөйләде. Чарада шулай ук...
    303
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:41
    Медальгә лаек гаилә
    Звегинцевларның күп балалы гаиләсе "Идел буеның уңышлы гаиләсе - 2014" фестиваль-бәйгесеннән бүләкләр алып кайтты. Бөгелмәләр гаилә кыйммәтләрен саклаулары өчен "Аналар изгелеге" медаленә һәм "Изге йөрәк" номинациясендә җиңүче дипломына лаек дип табылганнар. 31 май - 1 июньдә Кировта үткән округ бәйге-фестивалендә Татарстаннан Звегинцевлар "командасы" һәм Мамадыштан да бер гаилә катнаша. Ишле...
    427
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:36
    Рус шигъриятенең таң йолдызы
    6 июньдә рус теленең чишмә башында торган бөек шагыйрь Александр Пушкинның тууына 215 ел тулды. Ул әтисе Сергей Львович ягыннан борынгы славян дворяннары нәселен дәвам итә, шуңа күрә дәрәҗәле кешеләр өчен ачылган Царское Село лицеенда уку мәртәбәсенә лаек була. "Руслан һәм Людмила" поэмасын ул шунда укыганда яза. Раилә ХАФИЗОВА. Әнисе...
    420
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:35
    Ут миһербан белми
    3 июнь көнне Подгорный бистәсендә янгын чыкты. 5х9 метрлы сарай яна анда. Кичке 5 тула 50 минутта янгын сүндерүчеләр хәбәр ала, алтынчы ундүрт минутта инде утны сүндерәләр. Бөгелмә янгын күзәтчелеге бүлеге өлкән инспекторы, эчке служба капитаны Павел Александров хәбәр итүенчә, ут чыгуның сәбәбе - электр җиһазларын монтажлау тәртибен бозу. Сарайның...
    383
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:34
    Иминлек – үз кулыбызда
    3 июнь бөтен дөнья күләмендә Тимер юлларны аркылы чыгу урыннарындагы хәвефсезлек көне буларак билгеләп үтелде. Агымдагы елның 5 аенда Татарстанда тимер юлны кисеп чыгу урыннарында 8 һәлакәт булган, анда бер кешенең гомере өзелгән, биш кеше имгәнгән. Шушы ук вакыт эчендә тимер юлларны кисеп чыкканда хәрәкәт кагыйдәләрен бозган өчен тагын 372...
    313
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:33
    Эшкә – Казанга
    Бөгелмә педагогия көллиятен тәмамлаган 25 тәрбияче башкаланың яңа микрорайоннарындагы балалар бак-чаларында эшли башлаячак. Казанга эшкә урнашу үзе үк көтелмәгән мәртәбә булса, моңа өстәп, алар 3 ел дәвамында яшь белгечләргә каралган өстәмә түләүләрдән һәм ипотека ташламаларыннан файдаланачак.
    337
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:31
    Президент Рәхмәте
    WorldSkills Russia-2014 дип аталган II Милли чемпионатта югары нәтиҗәләргә ирешкәне өчен В. Шашин исемендәге "Татнефть" ачык акционерлык җәм- гыятенең Бөгелмә механика заводы конструкторлык-технология хезмәте технигы Алексей Николаевич ЧЕРНУХАга Татарстан Республикасы Президентының Рәхмәте белдерелде.
    379
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:27
    Хезмәткә – хөрмәт
    Бөгелмә муниципаль районы "Җирлекара үзәк китапханә" муниципаль бюджет мәдәният учреждениесе директоры Наилә Мәгъсүм кызы ШӘРӘПОВАга Татарстан Республикасы Президенты Указы белән "Татарстан Республикасының атказанган мәдәният хезмәткәре" дигән мактаулы исем бирелде.
    325
    0
    0
  • 6 июнь 2014 - 09:18
    Сабан туе – шатлык туе
    Хөрмәтле бөгелмәләр! Кадерле авыл хуҗалыгы хезмәтчәннәре! Һәммәгезне дә Сабан туе белән ихлас котлыйм!
    410
    0
    0