Бөгелмә авазы

29 март 2013 яңалыклары

  • 29 март 2013 - 07:10
    Авыр эшкә беләк бар, кыю эшкә йөрәк бар
    Заманалар үзгәрә, хезмәт өлкәсе дә көннән-көн камилләшә, яңа җиһазлар, эш ысуллары барлыкка килеп тора. Бу бигрәк тә шәһәребездә эшләп килүче иң көчле оешма - "ТНГ-Групп" җәмгыяте эшчәнлегендә дә ачык чагыла.
    1099
    0
    0
  • 29 март 2013 - 06:04
    Туган як табигате
    "Хөрмәтле "Бөгелмә авазы" газетасы редакциясе хезмәткәрләре! Сезнең газетаны берничә ел дәвамында яздырып, укып барам. Үзем мин Карабаш бистәсе "Ак каен" балалар бакчасында тәрбияче булып эшлим.
    564
    0
    0
  • 29 март 2013 - 06:01
    Аңлату эшләрен көчәйтергә кирәк
    21 март көнне Бөгелмә муниципаль районы коррупциягә каршы көрәш комиссиясе чираттагы утырышын уздырды. Аның эшенә комиссия рәисе, Бөгелмә муниципаль районы башлыгы, шәһәр мэры Илдус Касыймов җитәкчелек итте.
    921
    0
    0
  • 29 март 2013 - 06:01
    Мәзәкләр
    - Бер атна отпуск алып, нишләргә җыенасың? - Өйләнергә, шеф! - Синең кебек тинтәккә кайсы юләре кияүгә чыкмакчы була инде? - Сезнең кызыгыз, бабай. *** - Беркөнне урманда куркудан чак кына үлмәдем, - дип сөйли бер аучы дусларына. - Урманнан бара идем - ни күрим - аяк астында кара елан!...
    646
    0
    0
  • 29 март 2013 - 05:57
    Табигать үзе вакыт бирә
    Быел кыш тиз генә китәргә теләми. Язбикә белән көн саен тарткалаш бара: төннәрен шактый салкын, кар һаман ява, ә көндезләрен барыбер яз сулышы сизелә. Язгы ташкыннарны ныклы әзерлек белән каршы алырга безгә табигать үзе вакыт бирә кебек.
    467
    0
    0
  • 29 март 2013 - 05:55
    Ә безнең тавык...
    Телевизор-радио кабызасыңмы, кулга газета-журнал аласыңмы, үз сабыеннан баш тарткан, аны каядыр ташлаган, хәтта үтереп үк аткан хәсрәт аналар турында хәбәрләр белән еш очрашабыз. Шундый мәлләрдә һәрвакыт бала чагыбыздагы кызганыч һәм шул ук вакытта сокланырлык бер вакыйга искә төшә. Безнең әни күп итеп үрдәк асрый, кышка да бер ата, ике-өч баш...
    1317
    0
    0
  • 29 март 2013 - 04:49
    Яңалыклар
    100 көн калды 28 март. Казанда җәйге Универсиада башланырга 100 көн вакыт калды. Моннан алдагы җәйге Универсиада 2011 елда Кытайдагы Шеньчжень шәһәрендә үткән иде. Ул вакытта, тиңсез оештыру тәҗрибәсен өйрәнергә дип, ТР Президенты Р. Миңнеханов җитәкчелегендәге зур делегация Кытайда махсус булып кайтты. Кайткач, алардан, чыннан да, өйрәнер нәрсә күп булганлыгын,...
    0
    0
    0
  • 29 март 2013 - 04:45
    НӘҮРҮЗ БӘЙРӘМЕ ҖИТТЕ!
    Әйдә, кояш, сип нурыңны, Кызганма бер дә, Зур бәйрәм, күңелле бәйрәм - Нәүрүз бүген бездә. Кодаш авылында ике көн буена шушы шигырь юллары барлык халыкны Нәүрүз - борынгы әби-бабаларыбыз үткәргән язны каршылау бәйрәменә чакырды.
    1372
    0
    0
  • 29 март 2013 - 04:42
    Хәерле хәйрия гамәлләре
    "Татарстан хәйрия эшләренең сыйфат ягыннан бөтенләй яңа дәрәҗәсенә күтәрелергә тиеш", - дип белдерде ТР Президенты Р. Миңнеханов 25 март көнне "Ел иганәчесе" бәйгесенең йомгаклау тантанасында. М. Җәлил исемендәге Татар дәүләт опера һәм балет театры бинасында узган бу чарада ТР Дәүләт Киңәшчесе М. Шәймиев, ТР Дәүләт Советы Рәисе Ф. Мөхәммәтшин, ТР...
    704
    0
    0