Бөгелмә авазы

12 октябрь 2012 яңалыклары

  • 12 октябрь 2012 - 06:10
    Мәзәкләр
    Ире: "Бу отпускымда моңа кадәр булмаган җиргә барырга һәм беркайчан тотып карамаган эш эшләргә хыялланам". Хатыны: "Алай булгач, кадерлем, бар кухняга савыт-саба юарга". * * * - Менюда балык сызылган иде, ә хәзер тагын барлыкка килгән. Моны ничек аңларга? - дип сорый кунак официанттан. - Әле генә чыгып киткән әфәнде...
    785
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 06:08
    “Молокомер”га сыймый
    Дамир Асылов газета битләрендә нефтьчеләр турында күп яза. Шуларны укыганда үземнең дә баштан үткән бер вакыйга искә төште.
    784
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 05:31
    Татар яшьләренә мөрәҗәгать
    Инде белгәнебезчә, 27-31 август көннәрендә башкалабыз Казанда V Бөтендөнья татар яшьләре форумы булып узды. Дөньяның төрле төбәкләрендә яшәүче татарларның 800дән артык яшь вәкиле белән мәркәзебездә очрашу һәм аралашу безнең өчен шатлыклы вакыйга булды.
    856
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 04:56
    Шигъри почмак
    Укытучыларыма Гөлназ БИЛАЛОВА, 9 нчы урта мәктәпнең татар теле һәм әдәбияты укытучысы. "Исәнмесез!" - диеп башлыйм әле - Укытучылар шулай ярата. Кояш нурларыдай җылылыкны Безгә, балаларга, тарата. Укытучы, онытып гаиләсен, Кеше балаларын үз итә. Кадерләп һәм назлап, укытучыны Әнкәседәй якын кем күрә? Алар безгә бирә төпле белем, Рәхмәт яусын барысы...
    434
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 04:53
    Үзе шундый сөйкемле...
    Укытучы - иң мөһим һәм кирәкле һөнәрләрнең берсе. Мөгаллимәнең хезмәте авыр, катлаулы, җәмгыятькә күп файда китерә торган җаваплы эш. Әгәр без мәктәпне "икенче йортыбыз" дип йөртәбез икән, бу очракта укытучыларны икенче әниләребез итеп кабул итәргә тиешбез.
    979
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 04:41
    Ни хәлләрең бар,коллегам?
    Ел саен мин 5 октябрьне зарыгып көтеп алам. Кадерле укытучыларымны, коллегаларымны бәйрәм белән - Укытучылар көне белән тәбрик итәм. Ә бәйрәм алдыннан мине: "Коллегаларымның хәлләре ничек икән? Кәефләре бармы? Бәйрәмгә ничек әзерләнәләр? Эштән бик арып кайтмыйлармы? Бәйрәм табынына нәрсә пешерәләр?" - дигән сораулар борчый. Хәзер бит бигрәк яхшы заманда яшибез,...
    858
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 04:36
    Бездә – зур куаныч
    Татар Димскәе мәктәбе укучыларының бүгенге көндә шатлыклары эчләренә сыймый. Моның сәбәбе: мәктәпнең спорт мәйданчыгы соңгы көн таләпләренә туры килә торган спорт җиһазлары белән тулыландырылды.
    394
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 04:33
    Яңалыклар
    Гомер көзендә 27 сентябрь көнне Техника йортында Өл-кәннәр көненә багышланган "Гомер көзем" дип исемләнгән (оештыручысы - милли бүлек мөдире Айсылу Гаврилова) концерт-тамаша булды. Кичәдә "Ак калфак", "Дуслык" клублары, ветераннар советы әгъзалары, өлкән буын бөгелмәләр катнашты. Алар өчен "Ихлас" татар халык ансамбленең (җитәкчеләре - Людмила һәм Ришат Габдрахмановлар) яшь һәм өлкән...
    0
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 04:24
    Күңел җылыбызны дөньяга мул итеп сибик
    Исән-имин генә көз уртасына да килеп җиттек менә. 1-10 октябрьдә, гадәттәгечә, Өлкәннәр ункөнлеге узды.
    446
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 04:22
    Очрашулар көтә
    Бөгелмә мөхтәсибәте 12 октябрь - җомга көнне Үзәк мәчеткә Хәтер вәгазенә чакыра. Аннан соң корбаннар һәм шәһитләр рухына багышлап, намаз укылачак. * * * Бөтентатар иҗтимагый үзәге 13 октябрь - шимбә көнне Казан шәһәренең Ирек мәйданына Хәтер көненә чакыра. Башлану вакыты - сәгать 11дә. * * * Хөрмәтле бөгелмәләр! Мөхтәрәм...
    393
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 04:20
    Спорт комплексы да, мунча да кирәк
    Соңгы араларда оныгым белән шәһәр үзәгендә төзекләндерелгән паркта йөрергә яратабыз. Сокланабыз.Чынлап торып тырышсаң, сукыр күздән дә яшь чыга дигәндәй, теләк булганда, ниләр генә башкарып чыгып булмый икән.
    405
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 04:18
    Яңалыклар
    Тырышлыкка күрә - әҗере Авыл хуҗалыгы һәм эшкәртү сәнәгате хезмәтчәннәре көне алдыннан Бөгелмә муниципаль районы башлыгы, Бөгелмә шәһәре мэры И.Касыймов кыр һәм фермалар хезмәтчәннәрен, авыл хуҗалыгы оешмалары һәм предприятиеләре җитәкчеләрен, белгечләрен, ветераннарны һөнәри бәйрәмнәре белән тәбрик итте. "Авыл хуҗалыгы һәм эшкәртү сәнәгате Бөгелмә муниципаль районы үсеше һәм иминлеге өчен искиткеч...
    2753
    0
    0
  • 12 октябрь 2012 - 04:11
    Мәңге яшь, мәңге исән
    1552 елның 15 октябре - Казаныбыз җир белән тигезләнеп, каннарыбыз су булып аккан көн. Азатлыкны җуйган көн. Ата-бабаның безгә булган бөтен өмет-хыялы челпәрәмә булып җимерелгән көн.
    780
    0
    0