Бөгелмә авазы

4 октябрь 2012 яңалыклары

  • 4 октябрь 2012 - 12:01
    Рус балалары татар теленнән БДИ тапшыра алырмы?
    Бу сорау рус милләтеннән булган ата-аналарны гына түгел, ә бәлки татар җәмәгатьчелеген дә уйга сала. Әмма аны тапшырырга кирәк - рус теле белән тигез хокуклы дәүләт телен өйрәнү балаларга иң югары дәүләт органнарында эшләргә мөмкинлек ача.
  • 4 октябрь 2012 - 11:55
    Ак каенга сыенган күк
    14 нче татар гимназиясе (бүген ул Һади Атласи исемен йөртә) бусагасына 20 ел элек тәүге кат аяк басты ул. Артыннан ук якты бүлмәләрне укучылары үрелеп ачты. Яңа гына Бөгелмә педагогия көллиятен тәмамлаган япь-яшь кыз бала. Һәм ул елны яңа гына ишекләрен ачкан япь-яшь татар мәктәбе... Шушы 20 ел эчендә гимназия...
  • 4 октябрь 2012 - 11:53
    Хөрмәтебез чиксез сезгә
    Бөгелмә муниципаль районы башлыгы, Бөгелмә шәһәре мэры Илдус КАСЫЙМОВ һөнәри бәйрәмнәре уңаеннан шәһәр һәм район укытучыларын тәбрик итте. "Хәзерге заман укытучысы һөнәри яктан тирән белемле һәм укытуның яңа чараларына, методикаларына ия булуы өстенә, җәмгыятьтә бара торган җитди үзгәрешләрнең асылын тирәнтен аңлап эш итәргә дә тиеш.
  • 4 октябрь 2012 - 11:42
    Котлаулар
    Хөрмәтле педагоглар, мәгариф оешмалары хезмәткәрләре, педагогик хезмәт ветераннары! Һөнәри бәйрәм - Укытучылар көне уңаеннан чын йөрәктән чыккан ихлас котлауларымны кабул итегез! Мәгариф өлкәсенә заман югары таләпләр куя, балалар белән эшләү бүген җиңелләрдән түгел. Һәрдаим үз белемеңне күтәрү юнәлешендә тырышырга, үсәргә, яңа мәгълүмати технологияләрне, укытуның яңа программаларын үзләштерергә, инновацион проектларны гамәлгә...
  • 4 октябрь 2012 - 11:38
    Яшәтергә, яшәртергә һәм яхшыртырга
    Һәр бакчачы участогында үстерә торган культураларның үзенә ошаган сортының гомерен "озайта", алай гына да түгел, ул аның сыйфатларын да беркадәр яхшыртуга ирешә ала. Үз бакчамда гади генә алымнар белән мин шулай эшлим дә.
  • 4 октябрь 2012 - 11:18
    Кышка әзерләнәбез
    Көз - бакчаны кышка әзерләү чоры ул. Быел мул уңыш җыеп алганга шатлана-шатлана, алдагы ел уңышы турында да кайгырту кирәк.
  • 4 октябрь 2012 - 11:12
    “Геракл” – кура җиләге ул
    Безнең Бөгелмә ягы бакчаларына ышанычлы адымнар белән яңа культура кереп килә: ремонтант кура җиләге ул, икенче төрле әйтсәк, бер еллык кура җиләге.
  • 4 октябрь 2012 - 10:36
    Мәзәкләр
    Иртән шәфкать туташы палатага керә дә авыруларның хәле белән кызыксына. - Я, Салихов, йоклап булдымы? - Бер дә уянмыйча йокладым, туташ. Рәхмәт сезгә, бигрәк тә шифалы дару биргәнсез миңа кичтән. - Ә даруыгыз ник тумбочка өстендә ята соң? Эчмәгәнсез ич... - Эчмәгәнмен? Күлмәгемнән өзел-гән сәдәпне йотканмын инде алайса... * *...
  • 4 октябрь 2012 - 10:30
    Бер очрашу – үзе бер гомер
    Һәрбер ел фасылының үзенә бер матурлыгы булган кебек, кеше гомеренең дә һәр мизгеленең үз матурлыгы, үз яме бар. Яшьлегендә адәм баласы эш, балалар үстерү, тормыш мәшәкатьләре белән мавыгып, олыгаюын, гомер көзе җиткәнен сизми дә кала. Әйе, картлык шатлык түгел дип әйтергә яратабыз, ләкин язмышлардан узмыш юк, исән булсак, барыбыз да...
  • 4 октябрь 2012 - 09:56
    Менә шулай “олыладылар”
    1 октябрь - Халыкара өлкәннәр көненә мөнә-сәбәт кемнеке ничектер, әмма аның кирәклеге бәхәссез. Шулай булмыйча, октябрьнең беренче ун көнендә өлкәннәребезгә кадер-хөрмәт күрсәтү начар гамәлмени? Һич түгел! Әлбәттә, олы яшьтәге кешеләргә мондый ихтирам ел әйләнәсенә барса, тагын да яхшырак булыр иде. Әмма әлегә бар кадәресе белән канәгать булыйк.
  • 4 октябрь 2012 - 07:26
    Җир кемнеке?
    Без, Кодаш авылы халкы, "Бөгелмә авазы" газетасы битләрендә үзебезне борчыган бер мәсьәләне күтәрмәкче булабыз.
  • 4 октябрь 2012 - 07:20
    Тынычлык күперен корган фидакарь галим
    Бөек тарихчы һәм географ Лев Николаевич Гумилевның тууына 1 октябрьдә 100 ел (1912-1992) тулды.
  • 4 октябрь 2012 - 07:18
    Ветераннар – игътибар үзәгендә
    Акбаш авыл җирлегендә яшәүче ветераннар - һәрвакыт игътибар үзәгендә. Авылыбызда уздырыла торган бер генә чара да алардан башка үтми. Мәктәп, балалар бакчасы, клуб эшчеләре һәрдаим элемтәдә торалар.