Бөгелмә авазы

3 август 2012 яңалыклары

  • 3 август 2012 - 05:35
    Урып-җыю көндәлеге
    Бөгелмә муниципаль районы кырларында урып-җыю темплары арта бара. 2 августка булган мәгълүматларга караганда, 13735 тонна сабан ашлыгы һәм уҗым культуралары җыеп алынган. Уртача уңыш гектарыннан 14 центнер тәшкил итә. Аерым алганда, "Бөгелмә азык-төлек корпорациясе" хуҗалыгында - 2191,6 тонна (уртача уңыш - 13,3 центнер), "Акбаш Агро"да - 1162,1 тонна (15,5 центнер),...
    0
    0
    0
  • 3 август 2012 - 05:26
    Юксыну
    2012 елның 9 июлендә Казан-Оренбург трассасының 270 нче километрында булган юл һәлакәте Сарман районы Иске Минзәләбаш авылында туып-үсеп, Бөгелмә шәһәрендә гомер иткән Ландыш Азат кызын арабыздан мәңгелеккә алып китте. Аның турындагы якты хатирә-истәлекләр безнең күңелләрдә сакланыр. Ландыш бәете Бисмилламны әйтеп башлыйм Бу бәетнең башларын, Бәгырькәем, Ландышкаем, Сиңа дип багышладым. Чәчкә...
    325
    0
    0
  • 3 август 2012 - 05:23
    Безнекеләр турында – безнеңчә
    Һәр эшнең дә җае бар, ботканың да мае бар, ди безнең халык. Җир маен, ягъни нефть чыгаруның да үз җае бар шул. Нидән гыйбарәт соң ул җир маен, икенче төрле әйтсәк, кара алтын чыгаруның җае? "Татнефть" акционерлык җәмгыятенең "Рухият" рухи яңарыш фонды "Рухият" нәшрияты тарафыннан әле шушы көннәрдә генә чыгарылган...
    384
    0
    0
  • 3 август 2012 - 05:18
    Матур сөйләшәбезме? Дөрес сөйләшәбезме?
    "Сүз - күңел көзгесе", "Белгәнеңне сөйләмә, ни сөйләгәнеңне бел", - ди халык. Чынлап та, дөньяда иң элек сүз булган диләр бит. Шулай булгач, сүздән дә көчле нәрсә юктыр ул. Таныштыра, кавыштыра, талаштыра, йә бәхетле, йә бәхетсез итәргә сәләтле кешене бер сүз. Фикерне аңлаешлы, күңелдәге хисләрне матур итеп әйтә белүчене сүз...
    493
    0
    0
  • 3 август 2012 - 05:15
    Яңалыклар
    Батырлык өчен Россия Президенты Владимир Путин ТР Мөселманнары Диния Нәзарәтенең уку-укыту бүлеге башлыгы Вәли-улла Якуповны Батырлык ордены белән бүләкләде (һәлак булганнан соң). "Бүләк гражданлык бурычын үтәгәндә батырлык һәм кыюлык күрсәткәне өчен бирелде", - дип хәбәр ителә Кремль сайтында. Исегезгә төшерик, 19 июльдә Казанның Совет районындагы Заря урамында ТР Мөселманнары Диния...
    0
    0
    0
  • 3 август 2012 - 05:02
    Кире кайтарыла торган салым акчалары турында
    Россия Федерациясе Салым кодексының 210 нчы маддәсе нигезендә, 13 процентлы салым салына торган керемнәргә мөнәсәбәттә, физик затларның керем салымы (НДФЛ) базасы шул ук физик затка бирелә торган салым чигерүләре кадәр күләмдәге суммада киметелә ала.
    474
    0
    0
  • 3 август 2012 - 04:58
    Безне сулы итте
    Шмидт урамында яшәүчеләр исеменнән безне күптән борчыган проблема - су белән тәэмин итүдә булышканы өчен Бөгелмә муниципаль районы башлыгы, шәһәр мэры Илдус Әсгать улы Касыймовка зур рәхмәт сүзләре әйтәбез.
    341
    0
    0
  • 3 август 2012 - 04:56
    Яңалыклар
    Тимер юлда - илнең тарихы, Тимер юлда - илнең киләчәге 5 август - Тимерьюлчылар көне. Һөнәри бәйрәмнәре уңаеннан аларны Бөгелмә муниципаль районы башлыгы, Бөгелмә шәһәре мэры Илдус Касыймов ихлас котлады.
    0
    0
    0
  • 3 август 2012 - 04:33
    Мәзәкләр
    Буфет витринасында тәлинкәгә куелган котлет янында "Ашарга ярамый!" дигән язу тора. Котлет алырга җыенган берәү сатучыдан сорый икән: - Нигә сез болай яздыгыз? - Чебеннәрне куркытыр өчен! * * * - Сездә ашарга нәрсәләр бар? - Бәрәңге боламыгы белән котлет кына. - Ә бит менюга әллә ниләр язып бетергәнсез! -...
    442
    0
    0
  • 3 август 2012 - 04:15
    Уразаның файдасы турында
    Газетабызның узган саннарының берсендә ураза тотуның файдалы яклары турында тәфсилләбрәк язарга вәгъдә иткән идек. Шуларга тукталыйк әле.
    722
    0
    1