Бөгелмә авазы

11 май 2012 яңалыклары

  • 11 май 2012 - 06:35
    Берничә мәзәк
    Бер бабай "запарай"ын кабызып, базарга барырга чыга. Ярты юлда моторы ватыла. Нишләргә белми торганда, иномарка бе­­­лән бер гүзәлкәй килеп туктый: "Бабай, әйдә - так арбаңны!". Машинаны буксирга тагалар. "Мине авыл юл чатында калдырырсың инде, балам!" - ди бабай. Кузгалып китәләр... Боларны "Мерседес" бе­лән егетләр узып китә. Җитмәсә, кызны ирештереп китәләр......
  • 11 май 2012 - 05:32
    Күгәрченнәрдәй гөрләштеләр
    Апрель ае үзенең яз рухы белән җиһанны урап ала. Кояшның җылысы торган саен арта барып, кар сулары гөрләвекләр булып аккан бер мәлдә күңелләрне тагын да нурландырып, шатландырып, шәһәр һәм район мәгариф идарәсенең милли бүлеге җитәкчелегендә бер-бер артлы бәйге-конкурслар үткәрелә. Әйе, әлбәттә, мондый чараларның ямьле яз көннәрендә, халкыбызның сөекле шагыйре Габдулла...
  • 11 май 2012 - 05:28
    Урманнарны уттан саклыйк!
    Көннәр ямьләнүгә, бигрәк тә җәй якынлашканда, урманнарда ял итәргә яратучылар арта. Әмма шул ук кешеләрнең ваемсызлыгы, янгын куркынычсызлыгы кагыйдәләрен санга сугарга теләмәве еш кына бик аяныч нәтиҗәләргә китерә: зур-зур мәйданнарда урманнар янып бетә, уникаль экосистема юкка чыга. Урманнарда янгыннарны сүндерүгә Россиядә күп миллионлаган акча сарыф ителә.
  • 11 май 2012 - 05:27
    Чиратта торганда уйланулар
    "Нефтеавтоматика" рай­­­­онында яшәүчеләр ком­­­муналь хезмәтләргә тү­ләүләрне 11 нче почта бүлегендә түлиләр. Монда һәрвакыт чират була, чөнки район зур, җитмәсә, почта бүлеге дә кысан гына бүлмәдә урнашканга, ни утырып, ни басып торырга урын җитми. Шуңа күрә халык, ишекләр ачылганчы ук урамда чират алып, көтеп тора. Шулай бер көнне мин дә урамда...
  • 11 май 2012 - 05:17
    “Гомерем – үз кулымда”
    "Ялкын" социаль приютында шундый баш астында акция башланып китте. Балалар кеше кыен хәлгә тарыган вакытта ярдәмгә килә, еш кына аларның гомерен саклап кала торган һөнәр ияләре белән очрашалар.
  • 11 май 2012 - 05:12
    “Кояшкай” матур елмая
    Быел "Кояшкай" бию ансамбленә 35 ел тулды. 22 апрельдә Техника йортында шаулап-гөрләп әлеге ансамбльнең отчет концерты үтте.
  • 11 май 2012 - 05:03
    Тукайлы яз
    Карабаш китапханәсе хезмәткәрләре бистә мәдәният йортының бию залында "Миләшкәй", "Ләйсән", "Ак каен" мәктәпкәчә яшьтәге балалар оешмаларында тәрбияләнүчеләр өчен апрель аенда берничә күңелле һәм файдалы чара үткәрделәр.
  • 11 май 2012 - 04:35
    Татар теле – дәүләт теле, онытмыйк!
    24 апрель көнне радиодан язучы, шагыйрь, депутат Разил Вәлиев катнашында, Тукаебызны искә алып, татар теле, аның бүгенге көндә кулланылу дәрәҗәсе, законнар нигезендә хокуклары, аңа игътибар турында зур тапшыру булды.
  • 11 май 2012 - 04:28
    Яңалыклар
    Быел да сынатмады Иркутск шәһәрендә 23 апрельдән башлап, биш көн дәвамында тормыш иминлеге нигезләре (ОБЖ) фәне буенча Бөтенроссия олимпиадасының йомгаклау туры булып узды. Анда Бөгелмә лицей-интернат укучысы Тимур Сафин да катнашты (укытучысы - Сергей Владимирович Степанищев) һәм икенче ел инде рәттән призер булды. Ярышлар ике этапта узды: теоретик белемне тикшерү...