Бөгелмә авазы

18 ноябрь 2011 яңалыклары

  • 18 ноябрь 2011 - 11:17
    Утырып уйлар уйладым да...
    Хөрмәтле редакция хезмәткәрләре! Тиздән Әниләр көне җитә. Шуны искә төшереп, уйланып йөрдем әле. Әниемне дә, ерак әбиемне дә искә алдым. Әнинең әнисен шулай дип йөртәләр иде безнең якта. Тумышым белән Әлмәт районының Югары Мактама авылыннан мин үзем. Мактама башы (Мактамабаш) дип тә йөртәләр иде ул авылны. Ә менә ерак әбием...
    511
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 11:08
    Якты булсын, ачык булсын!
    Агымдагы елда Татарстан Республикасында 67 меңнән артык машина хуҗасыннан транспорт чарасындагы пыялаларын караңгылап тора торган элпәләрен салдырттырганнар.
    466
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 10:36
    Иң мөһиме – ышаныч һәм ихтирам яулау
    Россия икътисады системасының мөһим звеносы - салым хезмәте оешуга быел 21 ел тула. Һөнәри бәйрәмнәре алдыннан, салым инспекциясенең эше турында сөйләвен үтенеп, без Россия Федераль салым хезмәте ТР идарәсе 17 нче районара салым инспекциясе начальнигы урынбасары Рәйсә Вәли кызы БИГӘШЕВАга мөрәҗәгать иттек.
    499
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 10:24
    Заводның киләчәге – бүгенге көндә
    "Бөгелмә электр насослары заводы" ачык акционерлык җәмгыяте (кыскача "БЭНЗ" ААҖ) 1962 елда оештырыла, нефть чыгару өчен батырма җиһазлар: электр насослары, двигательләр, газ сепараторлары, гидросаклагычлар, төрле җиһазларга запас частьлар һ.б. җитештерә. 40 елдан артык инде завод Россиядәге барлык җитештерүчеләрнең батырма нефть җиһазларын капиталь ремонтлау белән дә шөгыльләнә. Россиядә һәм БДБ дәүләтләрендә...
    424
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 10:18
    Балык дип, көз аенда бозга басма
    Сулыклар боз белән капланган чорда кешеләрнең батып үлү очраклары кискен арта. 13 ноябрь көнне "Булгария" теплоходы һәлакәтенә тиң фаҗига кабатланырга мөмкин иде. "Булгария" теплоходында 201 кеше булса, Лаеш районының Атабай авылы җирлегенә караган сулыкта аерылып киткән бозда 202 балыкчы була. Бәхеткә, аларны тиз арада коткарырга өлгергәннәр һәм бу хәл зыян...
    432
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 10:11
    Сөйләшү җитди узды
    15 ноябрь көнне шәһәребезнең Техника йортында Бөгелмә муниципаль районы башлыгы, шәһәр мэры Илдус Касыймов ветераннар белән очрашты. Әңгәмә барышында шәһәр һәм район башлыгы белән көн кадагында торган күп кенә сорауларны уртага салып, ачыктан-ачык сөйләштеләр.
    455
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 09:45
    Сабыр Сабир хәйләсе
    Минем әтием патша армиясенә 1917 елның февраль революциясенә чаклы ук чакырылган булган. Ул кавалериядә хезмәт иткән: һәр офицер, һәр солдат гел ат өстендә...
    422
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 07:27
    Һөнәргә тугрылык
    Хрущев заманында, аннан соң да һәр эштә Америка белән ярышканыбыз бик тә хәтердә әле минем. Авыл хуҗалыгындамы, удар төзелешләрдәме, без һәрвакыт алда булырга омтылдык бит.
    501
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 06:55
    Җан җылысы белән
    Халыкара сукырлар көне алдыннан Республика сукырлар китапханәсенең Бөгелмә филиалында район мәдәният йорты үзешчәннәре озак вакытларга күңелләрдә сакланып калырлык концерт күрсәттеләр.
    500
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 06:45
    Сессия узды
    11 ноябрьдә Татарстан Республикасы 2 нче чакырылыш Бөгелмә муниципаль районы һәм Бөгелмә шәһәр Советларының чираттагы берләштерелгән сессиясе узды. Сессиянең көн тәртибенә түбәндәге мәсьәләләр куелган иде: 1. 2012-2014 елларга Бөгелмә муниципаль районының социаль-икътисади үсеш прогнозы турында. 2. 2012 елга һәм пландагы 2013-2014 елларга "Бөгелмә муниципаль районы" муниципаль берәмлеге бюджет проекты турында....
    437
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 05:23
    Кулай шартлар күп бездә
    Бөгелмә шәһәренә кабаттан эшлекле визит белән "Деловая Россия" вәкилләре килде. Делегация составында "Деловая Россия"нең инжиниринг өлкәсе координаторы Наталья Кириллова, "Пенте Инжиниринг" җәмгыяте директоры Сергей Пентегов һәм Германиянең "Klaus Schaller Consulting&Technologietransfer GmbH" (Берлин) фирмасының генераль директоры Клаус Шаллер бар иде.
    454
    0
    0
  • 18 ноябрь 2011 - 05:00
    Икегез дә пар килгәнсез, котлы булсын туегыз!
    Икәү бергә утыргансыз, Бергә булсын уегыз; Икегез дә пар килгәнсез, Котлы булсын туегыз! Пар былбыллар кавышкандай, Ничек кавыштыгыз сез?! Бу кадәр матур пар булып Ничек табыштыгыз сез?! Көз - туйлар вакыты. Һәр никахлашучы пар дуслары, туганнары өчен бу көннең кабатланмас истәлек булып калуын тели һәм халыкны шаккатырыр өчен ниләр генә...
    528
    0
    0