Бөгелмә авазы

28 октябрь 2011 яңалыклары

  • 28 октябрь 2011 - 10:59
    Шагыйрьләр турында
    Кулымдагы туар китабымда Шигырьләрдә бөтен йөрәгем...
  • 28 октябрь 2011 - 10:54
    Гөнаһларыбыз ярлыкану көне
    Мөселманнарның зур бәйрәмнәренең берсе - Корбан гаете. Ул Ураза бәйрәменнән соң 70 көн узгач, Зөлхиҗҗә аеның 10нчы көнендә башланып, 3-4 көн дәвам итә. "Корбан" сүзе "якынаю" мәгънәсендә Аллаһыга изге гамәлләр белән якынаюны аңлата. Ләкин гарәп халкы аны "Гайдел-адхә" дип атый. "Адхә" - "күрсәтү", ягъни Аллаһыга үзебезнең тугрылыгыбызны күрсәтү бәйрәме. Бу...
  • 28 октябрь 2011 - 09:21
    Берничә мәзәк (3)
    - Вәли, ник елыйсың, ни булды? - Институттан куып чыгардылар... - Елама, Вәли, елама, солдатлар тү­зем булырга тиеш! * * * Хөкемдар: - Залда тынычлык таләп итәм! Әгәр кемдә булса: "Хөкемдар - карак!" - дип кычкырса, аны шунда ук залдан куып чыгарачакмын! - Хөкемдар - карак! - Гаепләнүче, бу кисәтү...
  • 28 октябрь 2011 - 09:16
    Бер уч киндер орлыгы
    Бу араларда телевизор экраннарыннан киндер орлыгы турында сөйли башладылар. Шуны тыңлап утырганда хатынның әнисе - әби сөйләгәннәр искә төште. Бу хәл сугыш чорында Әлмәт райо­нының Кызыл Игенче авылында була. Ул вакытларда барлык колхозлар да киндер чәчәләр иде. Шулай бер көнне колхозчы хатыннар кырдан киндер йолкып кайтканда, колхозларны тикшереп йөрүче вәкил...
  • 28 октябрь 2011 - 09:09
    “Тулпар”ның тәүге җиңүе
    Татар мәдәният үзәгендә эшләп килүче халык театрының "Тулпар" яшьләр төркеме 15 октябрь көнне Казан шәһәрендә узган ХVI "Өмет ярлары" дип аталган халыкара фестиваль- конкурста катнашып, II дәрәҗә лауреат исемен алып кайтты.
  • 28 октябрь 2011 - 06:57
    Үлем ярымфабрикатлары
    Дезоморфин бүгенге көндә ил буйлап киң таралыш алган. Ул яңа төр наркотик булып исәпләнә. Аның куркыныч ягын күз алдына китерү авыр түгел. Әлеге матдә бик тиз арада кешенең үлеменә китерә. Наркотик кулланучының организмында бер айдан ук үзгәрешләр башлана.
  • 28 октябрь 2011 - 06:38
    Мөһим корылтай
    Күренекле галим, тарихчы, җәмәгать эшлеклесе Марат Мөлеков исемендәге Бөтентатар иҗти-магый үзәгенең оештыру комитеты чакыруы буенча, 2011 елның 14 октябрендә Казан милли-мәдәни үзәгендә үткәрелгән чираттагы X Корылтайда Бөгелмәдән 5 кеше делегат булып катнашты.
  • 28 октябрь 2011 - 06:26
    Чит илләрдә аңа хөрмәт зур
    Узган гасырда Харбин, Токио, Хельсинки, Тампере һ.б. чит калаларда татар мәктәпләре гөрләп эшли. Аларда Тукай иҗатын өйрәнүгә зур урын бирелә. Педагогик ихтыяҗны күздә тотып, төрле дәреслек-әсбаплар төзелә. Бу яктан аеруча Сания Гыйффәт язган "Уку китаплары" игътибарга лаек. Аларда бөек шагыйрьнең "Туган тел", "Пар ат", "Исемдә калганнар" һәм башка бик күп...
  • 28 октябрь 2011 - 05:44
    Яшәү шартын җиңеләйтү өчен
    25 октябрь көнне Министрлар Кабинеты аппараты җитәкчесе Шамил Гафаров рәислегендә Татарстан Рес-публикасында "Доступная среда" программасы үтәлеше өчен каралган чараларга кыскача аңлатма бирүгә багышланган брифинг узды.
  • 28 октябрь 2011 - 05:39
    Хәерле имин юллар сезгә!
    Бөгелмә муниципаль районы башлыгы, Бөгелмә шәһәре мэры Илдус Касыймов автомобиль транспорты хезмәтчәннәрен һәм ветераннарын һөнәри бәйрәмнәре уңаеннан ихлас котлады.
  • 28 октябрь 2011 - 05:27
    Юллар, юллар инде ничә еллар...
    Бизмәгәндәй яшәү бәхетеннән, Юл йөрүдән мәңге бизмәм мин; Юллар, юллар, инде ничә еллар Аерыла алмыйм сездән мин. Тибрәндереп якты уйларымны, Җәйрәп ята данлы, киң илем; Юллар, юллар, алга таба дәшә, Бармый калыр хәлем юк минем.